loading...

Tuesday 20 December 2011

Bayaran Pertama : BuxPa


Honest Admin * $0.30 minimum payout !!


 Bayaran pertama dari BuxPa

Ni adalah screenshot saya yang pertama untuk PTC Buxpa ni. Saya cashout guna Liberty Reserve sebab AlertPay saya tak verified lagi dan minimum payout untuk AlertPay ialah $1. Minimum payout untuk Liberty Reserve ialah $0.30 sahaja tapi caj yang dikenakan ialah $0.30+3.9% dari jumlah penuh pembayaran untuk setiap pengeluaran.

Tak kisah lah apa pun janji terbukti membayar. Lagipun, saya mengambil inisiatif ni untuk cashout guna LibertyReserve sebab untuk AlertPay buat masa sekarang mereka ada problem utuk verified guna credit/debit card dan juga mobile verification. Dah try buat untuk mobile verification tapi tak sampai-sampai mesej pengesahan kod tu. Hmm, nak buat macam mana. 

Lagi satu, kat Malaysia sekarang tak boleh lagi nak withdraw guna Bank Transfer(jawapan mereka, takde bank di sini yang boleh jadi orang tengah mereka), dan juga takleh withdraw masuk ke credit/debit sebab ada problem jugak. Dan lagi! Takleh cashout pakai cek(sebab tak diketahui). Buat masa sekarang leh withdraw pakai Bank Wire je. Caj dikenakan $50.

Lagipun saya tersilap daftar hari tu terus upgrade, kalau ada duit masuk tinggi la caj nya. Dah cuba untuk downgrade tapi jawapan mereka takleh. Sebab tulah saya cashout pakai LibertyReserve nih. Baru-baru ni saya ada terjumpa 1 Exchanger untuk LibertyReserve > PayPal atau sebaliknya. Nak try lah nanti. Minimum exchange ialah $30. Dah sampai limit nanti saya cuba :) 

Maklumat lanjut mengenai BuxPa --> Review : BuxPa

0 comments: