loading...

Sunday 22 January 2012

Bayaran Pertama : Point2Shop

Bayaran pertama dari Point2Shop

Ini pula adalah bayaran pertama dari Point2Shop. Ia tak sama macam PTC ia lebih kepada Get-Paid-To(GPT). Tapi Point2Shop ni ada bermacam-macam benda/offer boleh kita buat seperti complete task dari $0.01-$1++, jawab survey, cari referrals, marketing research dan macam-macam lagi. Ada yang beri dalam bentuk point dan juga bayar cash.

Selain itu, kita boleh tebus macam-macam hadiah dari Amazon, Gift Card, Facebook Credits, boleh juga donate reward yang kita dapat, dan macam-macam lagi. Kalau sebut semua sampai esok pn tak habis. Senang cerita silakan daftar di sini --> Point2Shop . Boleh ditebus dengan PayPal dan AlertPay (minima $1), Liberty Reserve (minima $0.01), Cheque ($5 Australia sahaja), Amazon Gift Card ($5), E-Gold ($0.01), Go Daddy Certificate Gift ($5) dan banyak lagi.

Penat nak sebut semua. Tapi kalau nak tambahkan earning bolehlah cuba di Point2Shop. Saya pun baru sehari mencuba, dan cuba cash out guna Liberty Reserve. Bayaran secara manual dalam masa 24 jam sahaja. Jangan ragu-ragu lagi. Lets try it now !! :)

0 comments: