loading...

Sunday 29 January 2012

Bayaran Pertama : HMSBux


No Minimum Payout * Honest Admin * Manual Payment

Bayaran pertama dari HMSBux

Ini adalah bayaran pertama dari HMSBux iaitu satu PTC baru yang dibuka sejak 25/1/2012. Sebenarnya PTC ni sudah wujud awal Januari dulu tetapi Admin baru mengambil alih PTC tersebut. Dan PTC ini juga membayar sejak semalam. Dan PTC ini juga yang membayar saya kedua tertinggi selepas BuxPa melalui Liberty Reserve :)

PTC ni dikira boleh tahanlah. Tetapi yang tak bestnya ia hanya membayar melalui Liberty Reserve, OKPay dan SolidTrustPay. Mungkin masa akan datang nanti boleh cash out melalui PayPal atau AlertPay. Dan yang bestnya saya adalah orang yang kesepuluh cashout ! :)

Rujuk sini :
Orang yang kesepuluh cashout :)

Bayaran untuk upgrade juga berpatutan iaitu serendah $2.99 hingga $30. Dan juga beberapa offer yang bagus apabila kita upgrade. Admin untuk PTC ini yang boleh dipanggil sebagai 2M ini juga seorang yang cukup aktif walaupun PTC ini masih baru. Beliau telah membuat beberapa contest dan hadiah untuk ahli-ahlinya. Cuma, siapa cepat dia dapat lah :) Secara kesimpulannya PTC ini masih baru dan tidak digalakkan untuk invest/upgrade. Lebih-lebih lagi kepada PTC yang memerlukan investment. Tetapi, belum cuba belum tahu.

Boleh daftar di sini --> HMSBux

0 comments: