loading...

Wednesday 4 January 2012

Bayaran Ke-2 : Amnor71


Honest Admin * High-Profit PTC Site * Instant Payment !!

Bayaran kedua dari Amnor71

 Alhamdulillah dapat lagi bayaran dari Amnor71. Pada pendapat saya PTC ini adalah High-Profit Site di mana setiap klik untuk sehari adalah tinggi dan tak rugi kalau upgrade dan harga untuk upgrade serendah $3. Dan juga bagi saya admin nya seorang yang jujur dan baik kerana selalu beri tawaran upgrade yang banyak setiap hari. Pembayarannya juga dalam kadar segera memang rasa berbaloi lah kalau upgrade.

Dan setakat ini syukur sangat-sangat sebab saya dah ada lebih kurang 58 direct referrals, 4 daripadanya dah upgrade ke Premium, seorang dah upgrade ke AmnorBux(peringkat kedua tertinggi) dan seorang lagi upgrade ke Elite. Suka sangat :). Dan juga dah 2x saya terima sedikit bonus untuk referrals saya. Tak rugi kalau mencuba !! Jarang nak jumpa PTC macam ni di dunia. Betul. Boleh daftar di sini --> Amnor71

Maklumat lanjut mengenai Amnor71 --> Review : Amnor71

0 comments: