loading...

Sunday 29 January 2012

Bayaran Ke-3 : G20Clix

Entri sebelum ni --> Bayaran Ke-2 : G20Clix 



Really Instant Payment * Honest Admin


Bayaran ketiga dari G20Clix


Ya. Ini ialah bayaran ketiga saya dari G20Clix. Dan mungkin juga bayaran terakhir untuk membership yang saya upgrade ni sebab membership ini akan tamat esok. Jadi, saya pun cashout lah awal-awal sebab bila membership dah habis, saya akan kembali menjadi Standard/Free members dan bayaran minima bayaran untuk Standard members adalah $9.99. Lama lagi nak cashout lah jawabnya.


PTC ini juga aktif dan harga untuk upgrade juga berpatutan. Macam yang saya cakap sebelum ni, PTC ini adalah LEGIT kerana PTC ini sudah beroperasi sejak Januari 2011. Kiranya sudah setahun lamanya PTC ini bertahan. Instant payment pulak tu. Tapi untuk Direct Referrals tersangatlah limit. Boleh dianggarkan hanya 10-15 Direct Referrals sahaja dibenarkan. Jadi kalau ada yang mendaftar bawah saya, maaf, tiada tempat kosong untuk anda. Anda hanya menjadi ahli yang tanpa upline dan akan disewa.


Macam Direct Referrals saya, walaupun sudah cukup kuota, tapi semuanya tak aktif! Hmm. Kalau nak delete Direct Referrals yang tak aktif dikenakan caj sebanyak $0.05 seorang. Jadi, nak tak nak kenalah buang kalau tidak, akan jadi macam saya. Tapi tak mengapalah, yang penting I am a serious clickers :)


Tidak aktif langsung :(
 

0 comments: