loading...

Saturday 21 January 2012

Bayaran Pertama : NewHorizonBux


New PTC

Bayaran pertama dari NewHorizonBux

Ini adalah bayaran pertama dari NewHorizonBux. Masih baru lagi PTC ni sejak 12 Januari hari tu. Saya tak ingat apa promosi dia tapi masa saya register saya dapat Premium Membership percuma selama sebulan. Tak pasti sama ada offer tu sudah habis atau belum. Bayaran ni pun saya terima 17hb hari tu tapi lambat nak update.

NewHorizonBux dah tetapkan untuk banned member dari China, Vietnam dan Indonesia sebab ramai di antara mereka menipu dengan mendaftar banyak akaun tapi Admin baru mengmumkan ada sedikit pertukaran. Member dari negara-negara yang disebutkan mesti upgrade dulu baru boleh terima bayaran. Harga untuk upgrade serendah $3.90 hingga $248. Fuh banyak tu.

Untuk premium bayaran minima cashout adalah $0.10-0.25-0.50-1-2-3-4-5-6-7-8-9-10. Kiranya lepas ni bayaran bagi saya adalah $0.25. Tapi saya cadang untuk dapat 2 atau 3 kali payment lepas tu stop :) Sebab? Susah jugak nak capai $0.50 dan ke atas sebab per klik nya $0.05 sehari tapi jarak antara bayaran pertama dan seterusnya adalah 20 hari bagi Premium dan 30 hari untuk Standard.

P/s : Sebenarnya malas nak update untuk bayaran ni. Kenapa? Tengoklah sendiri Net Amount yang saya dapat :(. Soo sad..

0 comments: