loading...

Saturday 28 January 2012

Bayaran Pertama : BuxShrimp


New PTC * Instant Payment Via Liberty Reserve * No-Minimum Payout !!

Bayaran pertama dari BuxShrimp

Salam. Baru tadi saya terjumpa PTC ni iaitu BuxShrimp. Rasa-rasanya PTC ni wujud semalam (27/1/2012) atau 2 hari lepas. PTC ni juga adalah satu PTC yang tiada bayaran minima (no minimum payout) [ boleh rujuk sini ] dan tiada maksima bayaran - untuk upgraded members (no maximum payout).

Bukti PTC ini masih lagi baru :
Saya orang yang ketujuh yang request payout :)

Tetapi PTC ini tidak menerima ahli dari Vietnam, China, Taiwan, Pakistan dan Indonesia melainkan mereka mesti upgrade mana-mana membership ataupun Add Fund sekurang-kurangnya $3 untuk request payout. Ini kerana ramai ahli dari negara-negara ini menggunakan software palsu yang dikhaskan untuk hack akaun Liberty Reserve, apabila Liberty Reserve sudah dihack, hacker ini akan menggunakan akaun mereka untuk menerima (sahaja) bayaran dari PTC. Processor lain tidak boleh dihack.

Rujuk sini :
Announcement yang dibuat oleh Admin BuxShrimp

Saya pernah lihat software ini diiklankan di satu PTC ni dengan harga $9. Pada zaman yang serba canggih ni walaupun ada banyak cara untuk mendapatkan pendapatan sampingan tapi masih juga ada hack menghack ni. Hack Liberty Reserve pulak tu. Hmm.

Update (30/1/2012)

0 comments: