loading...

Friday 27 January 2012

Bayaran Pertama Dan Ke-2 : BuxCents


Really Instant Payment * $0.02 Minimum Payout !!

Bayaran pertama dari BuxCents

Bayaran kedua dari BuxCents

Salam. Ini adalah screenshot untuk bayaran pertama dan kedua dari BuxCents. Bayaran pertama saya dapat 16 Januari hari tu. Saya baru sedar saya dah pernah dapat bayaran dari BuxCents sebelum ni tapi mungkin saya terlupa nak upload. Dan satu lagi instant payment dari BuxCents saya dapat lagi tadi.

PTC BuxCents ni mempunyai 5 Level Membership. Harga untuk upgrade serendah $2 hingga $12 sahaja dan berbaloi untuk upgrade memandangkan PTC ini membayar walaupun sedikit dan instant. Dan dia juga Admin kepada BuxEver tetapi PTC BuxEver hanya mempunyai 2 Level Membership. Jarak untuk setiap bayaran adalah 10 hari sahaja.

Daftar di sini --> BuxCents


Klik banner untuk mendaftar :)

0 comments: