loading...

Friday 27 January 2012

Bayaran Ke-2 : HotEuroBux


Instant Payment via Liberty Reserve

Bayaran Kedua dari HotEuroBux

Bayaran kedua dari HotEuroBux ni saya terima 20hb hari itu tapi terlupa lagi nak upload. Minima bayaran bagi Standard Member adalah $0.05 dan maksima bayaran juga $0.05. Tetapi, bagi upgraded members, tiada minima bayaran (no-minimum payout) dan tiada bayaran maksima (no-maximum payout). Ingatkan dapatlah request payout melalui PayPal sebab ada Announcement mengatakan HotEuroBux telah menambah PayPal sebagai salah satu payment processor mereka. Tunggu punya tunggu masih tidak ada apa-apa perubahan. Hmm.

Bayaran untuk upgrade juga rendah iaitu dari $1.99 ke $10.99 bersamaaan dengan $0.0710 hingga $0.3185 per klik. Wow banyak tu tapi hanya melalui AlertPay dan Liberty Reserve sahajalah. Tapi rasa-rasanya banyak ahlinya lebih suka menjadi standard member merujuk kepada Payment Proof mereka iaitu sekitar $0.05 dan ke bawah. 

Kepada yang cashout melalui Liberty Reserve, caj/fee yang dikenakan adalah 50% dari total cashout. Contohnya sebagai Standard Member seperti saya, maksima bayaran adalah $0.05, jadi saya mestilah akan cashout $0.05. Caj yang dikenakan pula adalah $0.03 jadi net/bersih ialah $0.02. Tetapi di Liberty Reserve mereka akan kenakan caj sebanyak $0.01 jadi untung bersih adalah $0.01 untuk setiap pengeluaran melalui Liberty Reserve untuk Standard Members :(

0 comments: