loading...

Tuesday 14 February 2012

Bayaran Pertama : AdsCashFash


Active Admin * Many Contest & Offers


Bayaran pertama dari AdsCashFast

Salam. Bayaran dari AdsCashFast ni saya terima 2 hari lepas tapi disebabkan agak sedikit busy saya upload hari ini. Sejujurnya saya tak menjangkakan bayaran dari AdsCashFast ni sebab saya tengah tunggu 4 payment dari PTC lain iaitu EuroCentClick, MarihuanaCash, PlatinumINV dan Euro2012Bux. Tapi bayaran ni saya dapat terlebih dahulu.

Nak dipendekkan cerita macam nilah. Kebetulan saya jalan-jalan sambil mengklik Ads kat satu PTC ni dan saya lihat Ads tu tulis offer untuk AdsCasFast iaitu No Minimum Payout Untuk 6 Jam !! Sape tak nak kan. Jadi saya pun terus login sebab saya dah pernah register sebelum ni tapi tak pernah klik satu Ads pun. So balance saya ketika itu memang 0.00.

Mesej dari Admin

Dan kebetulan ketika itu saya perasan iklan itu beberapa minit selepas Admin mengumumkan No-Minimum payout. Tapi biasanya bayaran untuk Standard Member ialah $3. Untuk Standard Member per klik sehari purata dalam $0.04 mengikut keadaa. Kadang-kadang kurang kadang-kadang sama je.
Review per klik dan harga upgrade

Setelah klik semua Ads, balance saya ketika itu menjadi $0.04, saya tak cadang nak cashout lagi masa tu jadi saya pun pergi ke forum untuk tengok apa-apa yang menarik. Forum AdsCashFast ni aktif dan banyak ahli yang juga aktif membuat posting. Saya pun cubalah buat satu posting mengenai List Of Scam PTCs, 1 minit lepas saya buat posting saya dapat +$0.20 kat Account Balance. Terkejut juga saya, baru saya tahu yang posting yang saya buat tadi adalah informasi yang berguna. Alahai beruntung rasanya :). Jadi dapatlah saya cashout $0.24-$0.01(fees) = $0.23. 

Dan saya juga adalah orang yang ke-6 mendapat bayaran untuk bulan Februari dan saya orang ke-3 mendapat bayaran setelah Admin buat pengumuman untuk No-minimum payout untuk 6 jam :). Bayaran hanya boleh dibuat melalui PayPal tapi untuk upgrade hanya melalui AlertPay, SolidTrustPay dan Liberty Reserve sahaja. Saya pun tak tahu kenapa. Tapi PTC ini confirm membayar dan bayaran  dibuat secara manual dalam masa 24 jam !

Boleh daftar di sini --> AdsCashFast

0 comments: