loading...

Wednesday 8 February 2012

Bayaran Pertama : PolskiBux


Pay in Polish Zloty (PLN) * Instant Payment Within 24 Hours


Bayaran pertama dari PolskiBux


Ini adalah bayaran pertama saya dari PolskiBux, satu PTC yang dibayar dalam matawang Polish Zloty (PLN). Saya tak pernah jumpa PTC lain dalam currency seperti ini. Saya tak pasti apa race mereka, mungkin Poland.Matawang mereka lebih kurang matawang kita (Malaysia). 1 USD = 3.295 PLN. Lebih kurang begitulah. Sebab bila convert ke USD matawang tadi jadi $0.61/RM 1.83 camtu.

PTC ini mempunyai 3 Level Membership iaitu Uzytkownik Darmowy (Free User), Uzytkownik Platny (Paid User) dan Super Uzytkownik (Super User). PTC ini bagi saya sesuai untuk Standard/Free member kerana dalam masa kurang dari 20 hari dah boleh cash out. Dan per klik sehari boleh dikatakan tinggi dan sering berubah-ubah tapi untuk standard member sahaja minima sehari zl0.08 dan sehingga zl0.11. Minima bayaran untuk semua ialah zl2.00 sahaja.


Dan bayaran untuk upgrade juga berpatutan iaitu zl15.00 untuk Uzytkownik Platny (Paid User) dan zl50.00 untuk Super Uzytkownik (Super User). Saya tak pasti bila site ini membayar kerana setiap payment yang kita dapat kena post di Forum mereka tetapi forum mereka menggunakan bahasa Poland(rasanya) jadi anda kena guna Google Translate untuk lebih faham. Sehingga kini, site ini sudah mempunyai kira-kira 2,000 lebih ahli dan telah membayar kira-kira zl3,383. Rugi kalau tak cuba :)

Daftar di sini --> PolskiBux

0 comments: