loading...

Thursday 2 February 2012

Bayaran Pertama : EarnCashBux


Manual Payment * New PTC * Low Payout PTC


Bayaran pertama dari EarnCashBux


Ini pula adalah bayaran dari EarnCashBux, 1 lagi PTC yang baru dibuka beberapa hari lalu. Masa saya mula-mula register, tiada lagi payment proof yang diupload atau dalam kata lain PTC ini idak lagi membayar sesiapa lagi termasuklah saya sendiri. Dalam 3-4 hari selepas tu pun PTC ni tidak membuat sebarang bayaran sehinggalah semalam (1st Feb) dalam inbox saya ada bayaran dari EarnCashBux. Rupanya membayar :) Dan yang paling bestnya, saya adalah orang yang kesepuluh dapat payment !

Sehingga sekarang PTC ini sudah mempunyai lebih dari 450 orang ahli dan telah membayar lebih $44 sejak semalam. Wow, satu peningkataan yang amat baik dan sedikit pelik tapi tak mengapalah asalkan PTC ini membayar. Harga untuk upgrade serendah $1 hingga $5 untuk seminggu sahaja dan $20 untuk langganan sebulan. Dan per klik sehari juga boleh dikatakan tinggi. Tapi site ini tidak mempunyai Forum lagi. Dan buat masa sekarang saya tidak akan upgrade lagi sebab masih was-was. Tengoklah nanti macam mana :)

PTC ini mempunyai 5 Level membership iaitu Standard, Premium Week, Elite Week, Ultimate Week dan VIP Month. Membership yang ada hujungnya Week tu adalah untuk mingguan sahaja bukan purchase untuk sebulan. 

Daftar sini --> EarnCashBux
Low Payout PTC --> sini

2 comments:

Anonymous said...

congrat aja gan buat PO perdananya

Update Bayaran Terkini said...

twinfly.co.cc - Thanks :)