loading...

Monday 6 February 2012

Bayaran Pertama : EuroCentClick


Pay In Euro !! Instant Payment * Min. Payout 0.25 For Standard Members

Bayaran pertama dari EuroCentClick

Baru tadi saya terima email dari BuxEssential tentang PTC yang saya register yang dah sampai minimum payout. Terkejut jugaklah kerana saya tak sangka PTC EuroCentClick dah sampai minimum payout sedangkan sebelum ni minimum payout nya adalah 3/3 Euro. Jadi cepat-cepat saya login EuroCentClick dan terus cashout :)

PTC ni dah lama saya register rasa-rasanya dalam bulan 12 yang lalu tetapi saya stop click sebab untuk klik Ads kita kena tunggu page habis loading baru keluar timer (setting yang dibuat Admin untuk Ads). Tapi tak ramai yang suka termasuklah saya sendiri tambah-tambah bagi internet yang tak berapa nak laju dan cepat habis bandwith. Yang saya perasan sebelum ni banyak juga perubahan untuk PTC ini, ada sekali saya tengok sekejap perlukan investment, ada sekali minimum payout dinaikkan dan macam-macam lagi. Tapi bila minimum payout dah kurang macam ni saya cepat-cepat sambar takut habis peluang.

Lagipun, bayaran untuk upgrade juda boleh tahan bermula dari harga 3 sehingga 230. Walaupun PC ini sudah beroperasi sejak Disember 2011 tapi ahlinya tidak berapa ramai dan tak banyak yang dibayar. Mungkin dengan cara mengurangkan minimum payout akan menarik lebih ramai ahli. Seperti saya tengok sekarang, selepas diumumkan minimum payout untuk Standard Member ialah 0.25, kira-kira 50 orang online sekaligus !

Berbalik kepada BuxEssential. Apakah itu BuxEssential? Sebenarnya BuxEssential ni adalah main program kepada PTC-PTC Bux yang kita register. Sebagai contoh saya, saya sudah register lebih kurang 200 lebih PTC Bux tapi tak semua saya ingat. Tapi dengan BuxEssential ini saya boleh tahu nama PTC yang saya masuk, berapa ramai referrals yang saya ada, berapa percent saya klik hari ini, adakah saya sudah klik PTC ini, berapa minimum payout PTC dan sebagainya. AUTOMATIK !!

Contoh :
Overview

Kita boleh lihat carta dengan lebih lanjut

Dan setiap kali PTC yang kita register tu dah sampai minimum payout, satu email pemberitahuan akan dihantar kepada kita dengan segera. Dan kita boleh tahu sekiranya terdapat perubahan apa-apa dengan PTC tersebut. Ia umpama diari PTC, kita takkan lupa PTC apa yang kita register, dah klik atau belum, dah berapa referrals dan sebagainya. Senang kan? Cuma perlukan email yang kita register dalam setiap PTC dan sahkan. Itu je :)

Boleh daftar si sini --> BuxEssential

UPDATE : 7/2/2012  01:31 AM


Baru je cakap mesti EuroCentClick akan tukar cepat-cepat minimum payout. Sekarang untuk standard members ialah €2 sahaja dan upgraded members serendah 1 sehingga tiada minima bayaran. Saya dah upgrade ke Clickers dengan harga 3 sahaja sebulan! Dan promosi sekarang, upgrade 3 bulan hanya 5 !!

0 comments: