loading...

Friday 3 February 2012

Bayaran Pertama : MarihuanaCash


Instant Payment * New PTC


Bayaran pertama dari MarihuanaCash 

Opps banner yang agak sensored tapi nak buat macam mana banner tu je yang ada. Ini adalah bayaran pertama saya dari PTC berBanner sensored ini iaitu MarihuanaCash. PTC ni saya join 10 hari yang lepas dan upgrade ke Cannabis 2 sewaktu tengah promosi iaitu $2.25 tapi sekarang pun promosi gak tapi harga sudah naik kepada $3.85 . Dan tengahari tadi saya baru cash out. PTC ini mempunyai 12 Level Membership.

Lihat sini :
12 Level Membership

Pay per klik sehari boleh dikatakan tinggi tapi PTC ini membuat sedikit kelainan iaitu walaupun pay per klik sehari tinggi dan payout minimum rendah, tetapi caj/fees untuk cashout juga amatlah tinggi lebih kurang dalam anggaran 87% dari total payout. Tu baru fees semasa cash out, tak termasuk fees PayPal. Hmm. Tapi ini mungkin juga strategi Admin ini apabila banyak orang yang cashout nanti mesti bilangan ahli lebih rendah dari total payout request oleh ahli. Tapi yang OK nya tak perlu invest :)

Tinggi kan?

Buat masa sekarang tidak ramai orang yang cash out lagi, mungkin nak tunggu sampai cukup. Walaupun PTC ini masih baru, tetapi ada ahli yang kurang berpuas hati dan terdapat beberapa keraguan terhadap Admin ini :

 Mungkin ada benar apa yang dicakapkannya

Ya. Akaun PayPal Admin memang tidak verify lagi. Tapi saya tidak ada masalah dengan PTC ini. Mungkin nanti, mana tahu. Saya lihat di payment proof ahli ini telah cashout dalam 2 kali. Payment beliau yang ketiga mungkin mempunyai masalah. Harap-harap saya tidak mempunyai masalah seperti itu. Amiin.

Mungkin ada yang terperasan dengan 2 Membership terakhir PTC ini. $0.00/tak perlu klik. Anda cuma perlu upgrade PTC ini : 15 Days Profit (35%) bernilai $50 sebulan dan 5 Days Profit (15%) bernilai $10 sebulan. Rujuk sini :

Renung-renungkan 

Saya pun tak berapa faham tentang invest-menginvest ni lagipun saya pernah ditipu oleh 2 Investment PTC sebelum ni. Dan saya tak mahu mengulangi perkara yang sama jadi saya tak berminat !!. Tambah-tambah dengan beberapa komen negatif di forum tersebut. Tapi tak salah kalau mencuba :)

Daftar di sini --> MarihuanaCash

0 comments: