loading...

Sunday 12 February 2012

Bayaran Pertama : Euro2012Bux


Pay In Euro !! No Minimum Payout !! Manual Within 24 Hours


Bayaran pertama dari Euro2012Bux


Alhamdulillah. Hari ini saya dapat bayaran dari Euro2012Bux iaitu PTC site yang menawarkan bayaran dalam curreny Euro. Walaupun sikit tapi yang best nya no-minimum payout !!. PTC ini satu Admin dengan EuroPayBux, BuxMerang, BuxiBank, PitagoBux dan WTSBux. Dam enam-enam PTC yang Admin ni ada, saya hanya register 2 PTC sahaja iaitu EuroPayBux dan Euro2012Bux sebab PTC ini bayar dalam Euro dan No-Minimum Payout.

Sebelum ni saya pernah dapat bayaran dari EuroPayBux tapi masa tu EuroPayBux menawarkan no-minimum payout samalah macam Euro2012Bux ni tapi sekarang ni sistem dia telah bertukar. Masih lagi bayar dalam Euro tapi minimum payout ialah €25 atau bayaran bersih €1++. Macam MarihuanaCash jugalah per klik rate tinggi tapi kalau tolak fees sikit je tinggal. Saya dah tak aktif untuk klik kat situ sebab susah sangat nak capai €25 dengan per klik sehari €0.066 sehari. Lebih kurang 378 hari camtu baru leh cecah minima.

Walaupun PTC ini ialah no-minimum payout tapi sebagai Standard Member minima klik untuk request cashout ialah 100 klik. Fees yang dikenakan ialah €0.15+6% dari total request. Dan 1 lagi, untuk ahli dari China, Hong Kong dan Pakistan DIWAJIBKAN untuk invest baru boleh cashout. Mungkin disebabkan ramai cheaters dan hackers dari negara-negara ini.

Rujuk di sini :


PTC ini mempunyai 1 tahun subscription dan mempunyai hampir 4,000 orang ahli dan telah membayar €36 sehingga kini dan juga telah mula membayar sejak Januari yang lalu. Harga untuk upgrade berpatutan serendah €4 hingga €40.

Boleh daftar di sini --> Euro2012Bux

0 comments: