loading...

Friday 17 February 2012

Bayaran Pertama : Eldorado-PTC


No-Minimum Payout !! Fast Payment

 
Bayaran pertama dari Eldorado-PTC

Quick update. Ini adalah bayaran pertama saya dari PTC Eldorado-PTC. Tak pernah dengar? Hehe memanglah sebab PTC ini baru dibuka hari ini (17 Feb). Saya terjumpa PTC ini ketika berjalan-jalan. Dah tu No-Minimum Payout !! Memanglah sedikit sebab per klik ialah $0.012 sahaja. Rasanya Admin belum habis ubahsuai membership dan klik tapi beliau tetap membayar :)

PTC ini ada 4 Level membership. Admin nya orang Italy berdasarkan logonya. Tak pasti tentang promosinya sebab tak tulis apa-apa tapi bila saya register, saya terima Premium Membership secara percuma. Dan saya adalah orang yang ke-3 yang cashout hari ni !! :)

Daftar di sini --> Eldorado-PTC

0 comments: