loading...

Tuesday 14 February 2012

Bayaran Pertama : PlatinumINV


No-minimum payout for upgraded members !!


Bayaran pertama dari PlatinumINV

Ini adalah bayaran saya dari PTC yang masih baru iaitu PlatinumINV. Masa saya register PTC ini buat great offer untuk setiap membership. Jadi saya terus upgrade ke Diamond Membership (First 3 Level) yang per klik sehari saya boleh dapat dalam $0.1785++ dan saya dapat 2 bulan membership dan 100% dari harga upgrade ke Purchase Balance (PB).

Admin PTC ini juga aktif. Setiap minggu mesti ada offer dan contest untuk tambahkan earning ahli-ahlinya. Sehingga sekarang PTC ini sudah mempunyai lebih dari 1,000 ahli dan telah membayar lebih dari $100. Bayaran pula secara manual dalam 24 jam melalui PayPal manakala untuk upgrade melalui PayPal dan Liberty Reserve. Walaupun caj yang dikenakan ketika cash out adalah 11% dari total payout, tetapi caj yang dikenakan oleh PayPal tidak ada langsung :)

Daftar di sini --> PlatinumINV

0 comments: